Culmea creativității: Ce se întâmplă când un artist vrea să-și vândă mașina

de: Claudiu Râpan
09 05. 2017

Când vorbim despre vânzarea de mașini, mai ales în spațiul autohton, ne gândim la samsari și la binecunoscutele ”țepe”. Însă ce se întâmplă atunci când un străin, deosebit de creativ, expert în efecte speciale și cu un simț al umorului dezvoltat peste medie, vrea să-și vândă mașina?

Letonul Eugene Romanovsky, artist în domeniul efectelor speciale, a decis într-o zi că vrea să-și vândă vechiul Suzuki Vitara, an de fabricație 1996. Decât să pună vreun anunț anost în care să descrie cu lux de amănunte tehnice vechiul SUV, el a vrut s-o ia pe altă cale. Și i-a ieșit destul de bine. Acum toată lumea se înghesuie să-i cumpere mașina.

Folosindu-se de aptitudinile sale, Romanovsky a creat un clip care durează în jur de două minute în care putem vedea mașina sa în diferite ipostaze mai mult sau mai puțin reale. De la mersul pe dunele de nisip, până la mersul pe lună, sau fuga alături de dinozaurii din Jurassic Park. Rezultatul e cel puțin amuzant, având în vedere că autoturismul său are 21 de ani vechime, dar e făcut să pară o super-mașină.

Videoclipul a atins pragul de două milioane de vizualizări pe YouTube și a devenit viral. Printre scenele recreate în videoclipul său se mai regăsesc unele antologice precum momentul aselenizării, sau momente din filme celebre precum Mad Max sau Back to the Future.

Ca o paranteză, putem aminti și de anunțurile autohtone de vânzare de mașini, apărute pe diferite site-uri, precum acesta sau acesta, prin care se promovau în mod amuzant și inteligent anumite mașini mai mult sau mai puțin performante.